yazarbey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tarayıcılar nereden kazanç elde ediyor?
17
●356
- 04-01-2021, 14:59:58Aslına bakarsan tüm tarayıcıların mantığında bu var. Veri satmak. İstatistiksel bilgiler, kullanım analizleri, tüketim alışkanlıkları vb. Hatta ve hatta insanların psikolojik analizleri bile yapılabiliyor.yazarbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2021, 15:00:08Hatta daha fazlasınıtamer5559 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://res.adx.opera.com/ads.txt - 04-01-2021, 15:14:55Indirdigin sitesinde kendi urunlerini sattigi bolum var.oraya muster cekse kardır hocam.
- 04-01-2021, 16:19:36Hocam benimde size bir sorum olacak. Google Chrome hariç ne kullanmamızı önerirsiniz. Win10 masaüstü bilgisayar için. Chromeyi komple silip yerine adam akıllı birşey kullanmak istiyorum.yazarbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2021, 16:23:00Microsoft edge son güncellemeler ile çok müthiş bir hal aldı ve aşırı hızlı. Dilerseniz kullanabilirsiniz. Bunun dışında bir önerim olamazsio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2021, 16:25:04Teşekkür ederim hocam. Akşam deneyeceğim. Chromeyi silicem komple. Umarım hem bilgisayar daha rahat hareket eder. Başka yapmam gereken birşey var mı. Eskiden çok daha hızlı bilgisayarım ekstra uygulama yüklü olmamasına rağmen çok yavaş kalmaya başladı zaman geçtikçe.yazarbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çerezleri basıyor. Diğer tarayıcılar aklıma takıldı benim