Google zaten yapıyor bunu. O konuda aklımda şüphe yok

Çerezleri basıyor. Diğer tarayıcılar aklıma takıldı benim
Aslına bakarsan tüm tarayıcıların mantığında bu var. Veri satmak. İstatistiksel bilgiler, kullanım analizleri, tüketim alışkanlıkları vb. Hatta ve hatta insanların psikolojik analizleri bile yapılabiliyor.