• 03-01-2021, 17:49:22
    #1
    Kasım sonu itibari ile kapanışını yaptığım ve bütün vergilerini ödediğim şahıs şirketimin, geçen seneki vergi borçlarının hepsi e devlette ödenmemiş gözüküyor. Aynı sorunu yaşayan veya bu konuda ne yapmam gerektiğini bilen var mı?
  • 03-01-2021, 17:50:03
    #2
    Dekontlarıyla ödediğiniz vergi dairesine gidebilirsiniz, durumu anlatabilirsiniz.
  • 03-01-2021, 18:01:41
    #3
    Belkide bug ta kalmış olabilir
  • 03-01-2021, 18:26:54
    #4
    Hocam çağrı merkezini arayıp sorabilirsiniz talepte oluşturuyorlar benimde 9. Ay trafik cezası gelmişti ödedim sonra yine gözükmeye başladı aradım tebliğ edilmesi zorunlu olduğu için son ödeme tarihi bittiğinde ödendiği düşer dediler bir bakın derim
  • 03-01-2021, 20:46:06
    #5
    duhanguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dekontlarıyla ödediğiniz vergi dairesine gidebilirsiniz, durumu anlatabilirsiniz.
    muhasebecide vardır hocam yarın gitcem.
  • 03-01-2021, 20:46:30
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belkide bug ta kalmış olabilir
    bende öyle düşündüm ama kısa vadede düzelmedi.
  • 06-01-2021, 09:45:32
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam ödeme dekontlarınız duruyor ise dilekçe ekine koyarak interaktiften gönderin gerekeni yaparlar. Dilekçe örneği istersen pm atabilirsin.