Kasım sonu itibari ile kapanışını yaptığım ve bütün vergilerini ödediğim şahıs şirketimin, geçen seneki vergi borçlarının hepsi e devlette ödenmemiş gözüküyor. Aynı sorunu yaşayan veya bu konuda ne yapmam gerektiğini bilen var mı?