Şikayetim var 5000 sınırı hk
3
●85
- 02-01-2021, 23:08:21Şikayetim var a yazıyorum bir şikayetimi ama 5000 sınırını geçmemesi lazım diyor. Resimler de karakter sayısı olarak işleniyor mu? Hizliresimden falan koysam sorun olur mu
- 02-01-2021, 23:10:35Konu biraz uzun ama daha oncesinde sorum var kisminda acmistim. Link olarak orayi atsam sorun olur mu kiSEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2021, 23:14:00hızlı resime ekleyip resim şeklinde paylaşınalperyuceer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle