• 02-01-2021, 23:08:21
    #1
    Şikayetim var a yazıyorum bir şikayetimi ama 5000 sınırını geçmemesi lazım diyor. Resimler de karakter sayısı olarak işleniyor mu? Hizliresimden falan koysam sorun olur mu
  • 02-01-2021, 23:09:27
    #2
    ben en fazla 10 cümle yazıyorum şikayetim çözülüyor
  • 02-01-2021, 23:10:35
    #3
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben en fazla 10 cümle yazıyorum şikayetim çözülüyor
    Konu biraz uzun ama daha oncesinde sorum var kisminda acmistim. Link olarak orayi atsam sorun olur mu ki
  • 02-01-2021, 23:14:00
    #4
    alperyuceer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu biraz uzun ama daha oncesinde sorum var kisminda acmistim. Link olarak orayi atsam sorun olur mu ki
    hızlı resime ekleyip resim şeklinde paylaşın