Konu
Şikayetim var 5000 sınırı hk
02-01-2021, 23:08:21
#1
alperyuceer
Şikayetim var a yazıyorum bir şikayetimi ama 5000 sınırını geçmemesi lazım diyor. Resimler de karakter sayısı olarak işleniyor mu? Hizliresimden falan koysam sorun olur mu