Merhaba herkese, hayırlı huzurlu geceler dilerim
Yaklaşık 3 ay önce covid-19'a yakalandım atlattım çok şükür virüsten sonra koku alma kaybı yaşadım çok nadir alıyorum ağır bir koku olmazsa alamıyorum.
Sebebi nedir ?
Covid-19 olduktan sonra oldu .
10
●260
- 02-01-2021, 00:16:22Anladım değerli yorumunuz için teşekkürlertorres_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2021, 00:17:51Bol bol koku egzersizi yapın, birçok vakada bu şekilde kalan varMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2021, 00:21:03Umarim geçer yapacağım teşekürlersuleymankocabas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam sizedeEpinMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-01-2021, 00:21:52Yaklaşık 4 hafta önce korona oldum koku almıyorum. Lavanta yağı egzersizi yapanlar var hocam size de tavsiye ederim veya mutlaka bir kbb'ye gidinMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2021, 00:22:12Büyük ihtimal kokuyu alan hücreler virüs nedeniyle zarar görmüş. Ozon yağı tavsiye ediliyor yada ozon tedavisi. Doktorunuza danışabilirsiniz. Geçmiş olsun.