• 02-01-2021, 00:16:04
    #1
    Merhaba herkese, hayırlı huzurlu geceler dilerim
    Yaklaşık 3 ay önce covid-19'a yakalandım atlattım çok şükür virüsten sonra koku alma kaybı yaşadım çok nadir alıyorum ağır bir koku olmazsa alamıyorum.
    Sebebi nedir ?
  • 02-01-2021, 00:15:41
    #2
    Bu gibi durumlarda tat ve koku kaybının çok uzun süreler boyunca kaldığı oluyor maalesef hocam
  • 02-01-2021, 00:16:22
    #3
    torres_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gibi durumlarda tat ve koku kaybının çok uzun süreler boyunca kaldığı oluyor maalesef hocam
    Anladım değerli yorumunuz için teşekkürler
  • 02-01-2021, 00:17:19
    #4
    Bence nefes aldığınıza şükredin.
  • 02-01-2021, 00:17:51
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba herkese, hayırlı huzurlu geceler dilerim
    Yaklaşık 3 ay önce covid-19'a yakalandım atlattım çok şükür virüsten sonra koku alma kaybı yaşadım çok nadir alıyorum ağır bir koku olmazsa alamıyorum.
    Sebebi nedir ?
    Bol bol koku egzersizi yapın, birçok vakada bu şekilde kalan var
  • 02-01-2021, 00:18:44
    #6
    Ads
    Üyeliği durduruldu
    1.5 ay oldu ne tat var ne koku saman gibi yaşıyorum bende.
  • 02-01-2021, 00:21:03
    #7
    suleymankocabas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol bol koku egzersizi yapın, birçok vakada bu şekilde kalan var
    Umarim geçer yapacağım teşekürler
    EpinMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.5 ay oldu ne tat var ne koku saman gibi yaşıyorum bende.
    Geçmiş olsun hocam sizede
  • 02-01-2021, 00:21:52
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba herkese, hayırlı huzurlu geceler dilerim
    Yaklaşık 3 ay önce covid-19'a yakalandım atlattım çok şükür virüsten sonra koku alma kaybı yaşadım çok nadir alıyorum ağır bir koku olmazsa alamıyorum.
    Sebebi nedir ?
    Yaklaşık 4 hafta önce korona oldum koku almıyorum. Lavanta yağı egzersizi yapanlar var hocam size de tavsiye ederim veya mutlaka bir kbb'ye gidin
  • 02-01-2021, 00:22:12
    #9
    Büyük ihtimal kokuyu alan hücreler virüs nedeniyle zarar görmüş. Ozon yağı tavsiye ediliyor yada ozon tedavisi. Doktorunuza danışabilirsiniz. Geçmiş olsun.