Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba herkese, hayırlı huzurlu geceler dilerim
Yaklaşık 3 ay önce covid-19'a yakalandım atlattım çok şükür virüsten sonra koku alma kaybı yaşadım çok nadir alıyorum ağır bir koku olmazsa alamıyorum.
Sebebi nedir ?
Yaklaşık 4 hafta önce korona oldum koku almıyorum. Lavanta yağı egzersizi yapanlar var hocam size de tavsiye ederim veya mutlaka bir kbb'ye gidin