Selamlar,
Güzeller güzeli bir prensesimiz var. Bugün yanına gideceğim. Uzun zamandır yaş mama yiyemiyordu. Bugün giderken almayı düşündüm. CarrefourSA'da yarım kilo bile olmayan mama orada 13 TL.
Aynı mama patimama.com sitesinde 6 TL civarı. (Patimama bağış)
Acaba Tokat'da nereden ucuz bir şekilde mama temin edebilirim? Ucuz derken ucuza gittiğimi düşünmeyin. 15 TL'ye 2 tane almak varken 1 tane almak zoruma gidiyor. 1 tanesinden doymuyor çünkü
Nereden ucuz mama alabilir miyim?
9
●143
- 31-12-2020, 11:49:28
- 31-12-2020, 11:57:58Yaşadığım yer ufak bir yer. Petshop en fazla 3-4 tane vardır. O da şehrin diğer tarafında. (bkz) gidiş geliş 2 saatden fazla sürecek gibi. Böyle küçük bir yerde vereceklerini düşünmüyorum. Çünkü zaten at satıyorlar.hawk1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yerel olarak sanırım 1 tane var market. O da mama satmıyor. Giderken yine bakacağım. Muhtemelen yoktur. İndirim yapmazlar yine, çünkü artan kemiklerini bile vermiyorlar. - 31-12-2020, 15:43:48Kuru mama fazlasıyla var şuan. Yaş mama almam lazım.F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim - 01-01-2021, 01:27:46Üyeliği durdurulduyaş mamalar içinde kampanyalar oluyor fakat bence fırından kuru ekmek alıp kemik suyu kaynatıp lapa yapman daha ucuza gelirEnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle