Selamlar,
Güzeller güzeli bir prensesimiz var. Bugün yanına gideceğim. Uzun zamandır yaş mama yiyemiyordu. Bugün giderken almayı düşündüm. CarrefourSA'da yarım kilo bile olmayan mama orada 13 TL.
Aynı mama patimama.com sitesinde 6 TL civarı. (
Patimama bağış)
Acaba Tokat'da nereden ucuz bir şekilde mama temin edebilirim? Ucuz derken ucuza gittiğimi düşünmeyin. 15 TL'ye 2 tane almak varken 1 tane almak zoruma gidiyor. 1 tanesinden doymuyor çünkü