Merhaba arkadaÅŸlar
AŞAĞIDA KİMLİĞİ YAZILI YÜKÜMLÜNÜN 31/12/2020 TARİHİNE KADAR ASKERLİK İLE İLİŞİĞİ YOKTUR
tecilim yarın bitiyor, az önce bir haber sitesinde gördüm bedelli başvurusu yarın sonmuş, benim yarın tecilim bitiyor, geçmi kaldım yoksa benden öncekiler içinmi o başvuru onu anlamadım bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim
Askerlik ile ilgili
10
●139
- 30-12-2020, 21:26:59
- 30-12-2020, 21:29:12Bir arkadaşımdan biliyorum yine de askeri şubeyi arayıp bilgi al. Eğer o tarih geçerse bedelli yapamazsın ve askere gitmek zorunda kalırsın. Anlacağın yarın senin için son gün işlemleri halletmen lazım.
- 30-12-2020, 21:30:42yarın işlemleri yapıp yeni bedelli başvursuu zamanını beklemem lazım sanırım değil mi hocamFurkanAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2020, 21:32:24Bir günde tüm işlemleri yapmanız lazım bildiğim kadarı ile son güne bırakmanız biraz kötü olmuş.bydevelopet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2020, 21:58:20Yarın bir de devlet daireleri yarım gün çalışıyo olabilir ya da tatil olabilir
- 30-12-2020, 22:51:07yarın başvuru yapıp bir dahaki bedelli başvurularını beklemem lazım sanırım sordum bi kaç kişiyeAlengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2020, 22:58:38bydevelopet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarın ne başvurusu yapacaksınız tecil başvurusu mu?