• 30-12-2020, 21:26:59
    #1
    Merhaba arkadaÅŸlar


    AŞAĞIDA KİMLİĞİ YAZILI YÜKÜMLÜNÜN 31/12/2020 TARİHİNE KADAR ASKERLİK İLE İLİŞİĞİ YOKTUR

    tecilim yarın bitiyor, az önce bir haber sitesinde gördüm bedelli başvurusu yarın sonmuş, benim yarın tecilim bitiyor, geçmi kaldım yoksa benden öncekiler içinmi o başvuru onu anlamadım bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim
  • 30-12-2020, 21:29:12
    #2
    Bir arkadaşımdan biliyorum yine de askeri şubeyi arayıp bilgi al. Eğer o tarih geçerse bedelli yapamazsın ve askere gitmek zorunda kalırsın. Anlacağın yarın senin için son gün işlemleri halletmen lazım.
  • 30-12-2020, 21:30:42
    #3
    FurkanAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkadaşımdan biliyorum yine de askeri şubeyi arayıp bilgi al. Eğer o tarih geçerse bedelli yapamazsın ve askere gitmek zorunda kalırsın. Anlacağın yarın senin için son gün işlemleri halletmen lazım.
    yarın işlemleri yapıp yeni bedelli başvursuu zamanını beklemem lazım sanırım değil mi hocam
  • 30-12-2020, 21:32:24
    #4
    bydevelopet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın işlemleri yapıp yeni bedelli başvursuu zamanını beklemem lazım sanırım değil mi hocam
    Bir günde tüm işlemleri yapmanız lazım bildiğim kadarı ile son güne bırakmanız biraz kötü olmuş.
  • 30-12-2020, 21:38:14
    #5
    Git yap gel askerliğini umarim benim gibi geç gitmiyorsunuzdur ben 12 ay yaptim keşke erken gidip gelseydim dedim
  • 30-12-2020, 21:58:20
    #6
    Yarın bir de devlet daireleri yarım gün çalışıyo olabilir ya da tatil olabilir
  • 30-12-2020, 22:50:00
    #7
    Hocam inşallah yarın yaparsınız zor valla umarım halledersiniz yoksa askere gitmek zorunda kalırsınız en yakın xamnada
  • 30-12-2020, 22:51:07
    #8
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam inşallah yarın yaparsınız zor valla umarım halledersiniz yoksa askere gitmek zorunda kalırsınız en yakın xamnada
    yarın başvuru yapıp bir dahaki bedelli başvurularını beklemem lazım sanırım sordum bi kaç kişiye
  • 30-12-2020, 22:58:38
    #9
    bydevelopet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın başvuru yapıp bir dahaki bedelli başvurularını beklemem lazım sanırım sordum bi kaç kişiye

    Yarın ne başvurusu yapacaksınız tecil başvurusu mu?