Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam inşallah yarın yaparsınız zor valla umarım halledersiniz yoksa askere gitmek zorunda kalırsınız en yakın xamnada
yarın başvuru yapıp bir dahaki bedelli başvurularını beklemem lazım sanırım sordum bi kaç kişiye