• 30-12-2020, 15:10:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar arkadaşlar,

    Kısa çalışma ödeneği ile ilgili bir şey danışmak istiyorum sizlere. İşveren bizi, bizim bilgimiz olmadan "Kısa Çalışma Ödeneği" programına dahil edebilir mi ? Ayrıca Kısa Ödeme Ödeneği programı kapsamında tam maaş mı alacağız yoksa yarım maaş mı ? Son sorum olarak ise iş yerine gelmemiz zorunlu mu olacaktır bu süreçte ?
  • 30-12-2020, 15:19:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bilgiyi bu sayfa üzerinden ulaşabilirsiniz https://www.iskur.gov.tr/isveren/kis...enel-bilgiler/
  • 30-12-2020, 16:10:18
    #3
    Şirket KÇÖ için başvururken, çalışandan herhangi bir izin alması gerekmiyor, bildiğim kadarıyla. KÇÖ için hak kazanıldığında devlet, brüt maaşınızın %60' ını hesabınıza yatırıyor.