Selamlar arkadaşlar,
Kısa çalışma ödeneği ile ilgili bir şey danışmak istiyorum sizlere. İşveren bizi, bizim bilgimiz olmadan "Kısa Çalışma Ödeneği" programına dahil edebilir mi ? Ayrıca Kısa Ödeme Ödeneği programı kapsamında tam maaş mı alacağız yoksa yarım maaş mı ? Son sorum olarak ise iş yerine gelmemiz zorunlu mu olacaktır bu süreçte ?
Kısa Çalışma Ödeneği Hk.
2
●40
- 30-12-2020, 15:10:12Üyeliği durduruldu
- 30-12-2020, 15:19:31Üyeliği durdurulduHocam bilgiyi bu sayfa üzerinden ulaşabilirsiniz https://www.iskur.gov.tr/isveren/kis...enel-bilgiler/