Selamlar arkadaşlar,
Kısa çalışma ödeneği ile ilgili bir şey danışmak istiyorum sizlere. İşveren bizi, bizim bilgimiz olmadan "Kısa Çalışma Ödeneği" programına dahil edebilir mi ? Ayrıca Kısa Ödeme Ödeneği programı kapsamında tam maaş mı alacağız yoksa yarım maaş mı ? Son sorum olarak ise iş yerine gelmemiz zorunlu mu olacaktır bu süreçte ?