Öyle Birşey Olsa Sanırım Evime Gelirler Hocam.
Uyapta Nereden Bakılır Tam Bilmiyorum
ara direk 156 yada ilçendeki jandarma karakolunu.
kimse senin hayatını bilemez hergangi bir durumdan ötürü de gelebilir.şuan bile açıktır karakol nöbetçi vardır.
ara direk 156 yada ilçendeki jandarma karakolunu.
kimse senin hayatını bilemez hergangi bir durumdan ötürü de gelebilir.şuan bile açıktır karakol nöbetçi vardır.
Bugün 2 kere aradım hocam gündüz telefona bakan birşey bilmiyor 20-30 kişilik küçük ilçe karakolunda.