• 29-12-2020, 22:56:06
    #10
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hakkınızda şikayet varmı uyaptan sorgular mısınız
    Öyle Birşey Olsa Sanırım Evime Gelirler Hocam.
    Uyapta Nereden Bakılır Tam Bilmiyorum
  • 29-12-2020, 22:56:50
    #11
    matiyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada memleket neresi. O bölgede jandarmaya telefon ile ulaşabilirsiniz.
    Aradım Zaten Hocam Kütahya/Gediz Memleket
  • 29-12-2020, 22:57:41
    #12
    Belki köyde adınıza arsa çıkmış ?
    Belki jandarma belge vs imzatalir ?
    Belki belkide belki vala bende merak ettim
    • Selist
    Selist bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-12-2020, 22:57:50
    #13
    Sefer görev emri falan mı geldi acaba ?
  • 29-12-2020, 22:58:46
    #14
    scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sefer görev emri falan mı geldi acaba ?
    Aman Hocam Dur Ortalık Zaten Karışık 😆
  • 29-12-2020, 23:06:00
    #15
    Askerlikte eksik gunde olabilir.
  • 29-12-2020, 23:07:29
    #16
    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerlikte eksik gunde olabilir.
    15 Ay Yaptık 92/3 Askerliğin Bitmesine 15 Gün Kaldı Askerlik 12 Aya Düştü.
    Bırakmadılar Dibine Kadar Yaptık 🙂🙂
  • 29-12-2020, 23:32:11
    #17
    Selist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle Birşey Olsa Sanırım Evime Gelirler Hocam.
    Uyapta Nereden Bakılır Tam Bilmiyorum
    ara direk 156 yada ilçendeki jandarma karakolunu.
    kimse senin hayatını bilemez hergangi bir durumdan ötürü de gelebilir.şuan bile açıktır karakol nöbetçi vardır.
  • 29-12-2020, 23:42:11
    #18
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ara direk 156 yada ilçendeki jandarma karakolunu.
    kimse senin hayatını bilemez hergangi bir durumdan ötürü de gelebilir.şuan bile açıktır karakol nöbetçi vardır.
    Bugün 2 kere aradım hocam gündüz telefona bakan birşey bilmiyor 20-30 kişilik küçük ilçe karakolunda.