Selist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle Birşey Olsa Sanırım Evime Gelirler Hocam.
Uyapta Nereden Bakılır Tam Bilmiyorum
ara direk 156 yada ilçendeki jandarma karakolunu.
kimse senin hayatını bilemez hergangi bir durumdan ötürü de gelebilir.şuan bile açıktır karakol nöbetçi vardır.