Merhaba,
Bir proje için Zoom'un pro sürümünü satın almak istiyorum fakat pro sürümü aldıktan sonra yönetim süreci nasıl oluyor bilen var mı ?
Yönetim için bize bir panel mi veriyor ?
ZOOM Pro Sürümü Kullanan ?
5
●169
- 29-12-2020, 00:48:37Ekstra bir panel verilmiyor. Web sitesi üzerinden ücretli sürüme ait yeni özellikleri aktifleştirebiliyorsunuz. Bunlar dışında tüm yönetim yine aynı şekilde program üzerinden yapılıyor.ANIL35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bundan birkaç ay önce zaman kısıtlamasını kaldırmak amacıyla ücretli sürümü kullanmıştım. Benim için en işe yarar özelliği oturumların süresiz olmasıydı... - 29-12-2020, 01:55:37Teşekkürler hocam.Cemm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam.Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-12-2020, 09:53:57Yeni sürümle birlikte gelen bir güncelleme bu bahsettiğiniz. Ancak ücretsiz sürümünde de mevcut. Security menüsü altındaki seçeneklerle katılımcıların ekran paylaşımı, isim değiştirme, chat, mikrofon açıp/kapama ve kameralarını açıp/kapama gibi fonksiyonları kullanmalarını engelleyebiliyorsunuz.bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle