Merhaba,
Bir proje için Zoom'un pro sürümünü satın almak istiyorum fakat pro sürümü aldıktan sonra yönetim süreci nasıl oluyor bilen var mı ?
Yönetim için bize bir panel mi veriyor ?
Ekstra bir panel verilmiyor. Web sitesi üzerinden ücretli sürüme ait yeni özellikleri aktifleştirebiliyorsunuz. Bunlar dışında tüm yönetim yine aynı şekilde program üzerinden yapılıyor.
Bundan birkaç ay önce zaman kısıtlamasını kaldırmak amacıyla ücretli sürümü kullanmıştım. Benim için en işe yarar özelliği oturumların süresiz olmasıydı...