• 28-12-2020, 04:33:07
    #1
    Kurumsal Üye
    Arkadaşlar 10tl altı işlemler için ticaret puanı verilmiyor diye biliyorum doğru mu?

    Üye olduğumdan beri 15 20 kere 10tl tutarinin altı alışveriş islemi yapıldı ve o işlemlerdede ıtrade atmadık.

    FAkat az önce görüyorum yeni üyelerde 500mb İnternet alımlarını geç 2 3 TL lik işlemler için bile ıtrade atılmış. Ben mi yanlış biliyorum? Çünkü 10tl altı ıtrade atılıyorsa 15 20 tradem var.
  • 28-12-2020, 04:35:57
    #2
    Evet doğru biliyorsunuz hocam 10₺ ve üstü olması gerekiyor ama bu kadar takılmamak lazım yeni üyeler hiçbir kurala uymuyor bilmedikleri için. Moderatorler gerekli islemleri yapar zaten bu kadar sorgulanmaya gerek duyulan konular degil sağ köşeden bildirip açıklama yapıp yeterli hayırlı geceler.
  • 28-12-2020, 04:36:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Adam 3-4 adet almıştır veya adamın içinden gelmiştirndiye düşünüyorum
  • 28-12-2020, 04:37:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet doğru biliyorsunuz hocam 10₺ ve üstü olması gerekiyor ama bu kadar takılmamak lazım yeni üyeler hiçbir kurala uymuyor bilmedikleri için. Moderatorler gerekli islemleri yapar zaten bu kadar sorgulanmaya gerek duyulan konular degil sağ köşeden bildirip açıklama yapıp yeterli hayırlı geceler.
    Haklısınız
  • 28-12-2020, 04:37:50
    #5
    Gördüğünüz 10 TL altı ticaret puanlarını Report butonuna basarak bildirin. Yetkililer inceler uygun görürlerse kaldırırlar hocam.
  • 28-12-2020, 04:38:15
    #6
    Kurumsal Üye
    Sillage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gördüğünüz 10 TL altı ticaret puanlarını Report butonuna basarak bildirin. Yetkililer inceler uygun görürlerse kaldırırlar hocam.
    Tamamdır teşekkürler
  • 28-12-2020, 04:39:46
    #7
    10 TL altı trade kullanımı yasaktır. Gördüklerinizi yönetime bildirerek report edebilirsiniz.
  • 28-12-2020, 04:41:17
    #8
    Bende yasak olduğunu bilmiyordum. Şimdi kontrol ettim kendi profilimi. Bilmeyenler mutlaka vardır.
  • 28-12-2020, 04:54:08
    #9
    Reportları üye profilinden reportlamayın, moderatörler onları göremiyor. Konularını reportlayın.