Arkadaşlar 10tl altı işlemler için ticaret puanı verilmiyor diye biliyorum doğru mu?
Üye olduğumdan beri 15 20 kere 10tl tutarinin altı alışveriş islemi yapıldı ve o işlemlerdede ıtrade atmadık.
FAkat az önce görüyorum yeni üyelerde 500mb İnternet alımlarını geç 2 3 TL lik işlemler için bile ıtrade atılmış. Ben mi yanlış biliyorum? Çünkü 10tl altı ıtrade atılıyorsa 15 20 tradem var.
10tl ve ticaret puanı?
12
●383
- 28-12-2020, 04:33:07
- 28-12-2020, 04:35:57Evet doğru biliyorsunuz hocam 10₺ ve üstü olması gerekiyor ama bu kadar takılmamak lazım yeni üyeler hiçbir kurala uymuyor bilmedikleri için. Moderatorler gerekli islemleri yapar zaten bu kadar sorgulanmaya gerek duyulan konular degil sağ köşeden bildirip açıklama yapıp yeterli hayırlı geceler.
- 28-12-2020, 04:37:22Üyeliği durdurulduHaklısınızsenibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
