Arkadaşlar 10tl altı işlemler için ticaret puanı verilmiyor diye biliyorum doğru mu?
Üye olduğumdan beri 15 20 kere 10tl tutarinin altı alışveriş islemi yapıldı ve o işlemlerdede ıtrade atmadık.
FAkat az önce görüyorum yeni üyelerde 500mb İnternet alımlarını geç 2 3 TL lik işlemler için bile ıtrade atılmış. Ben mi yanlış biliyorum? Çünkü 10tl altı ıtrade atılıyorsa 15 20 tradem var.