• 27-12-2020, 21:26:13
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

    Bugün Google Ads üzerinden bir anahtar kelime buldum ve reklam çıktım. Udemy ve Youtube Ads eğitimleri sonrası anahtar kelimeleri ve negatif anahtar kelimeleri girdim. Amacım web sitesine trafik çekmekti. E-ticaret falan değil.

    Başlangıç için iyi midir?

    Açıkçası Adsense yayıncıları küfür eder 4 kuruşa kadar düşürebildim tıklama başı maliyeti
  • 27-12-2020, 21:28:43
    #2
    9 liraya 250 tıklama çok iyi bence 😂
    • wm_xfreex
    wm_xfreex bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-12-2020, 21:32:38
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9 liraya 250 tıklama çok iyi bence 😂
    Teşekkürler, benim anlamadığım nokta adsense yayıncısı bu TBM'in %68'ini alıyor. 3 kuruş mu kazanıyor yani adsense yayıncısı?
  • 27-12-2020, 21:38:13
    #4
    Sitenizi söyleyin hemen engelleyim...😁
  • 27-12-2020, 21:39:17
    #5
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenizi söyleyin hemen engelleyim...😁
    Söylemeyeyim hocam bende kalsın, size denk gelmez benim reklam