Bugün Google Ads üzerinden bir anahtar kelime buldum ve reklam çıktım. Udemy ve Youtube Ads eğitimleri sonrası anahtar kelimeleri ve negatif anahtar kelimeleri girdim. Amacım web sitesine trafik çekmekti. E-ticaret falan değil.
Başlangıç için iyi midir?
Açıkçası Adsense yayıncıları küfür eder 4 kuruşa kadar düşürebildim tıklama başı maliyeti