oslo tr yetkili varmı ?
3
●104
- 26-12-2020, 18:16:37Merhaba bi kaç ay önce bi vds almıştım içinde bot kurulu öylece duruyor arada girip bir sorun varmı diye bakıyordum ne hikmetse 3 seferdir deniyorum 3ündede sunucu kapalı sitelerindeki numarayı arıyorum açmıyorlar kendilerine ulaşamıyorum yetkili bir arkadaş varsa rica etsem iletişime geçebilrmi benimle
- 26-12-2020, 18:21:15Sitelerine erişim yok galibaLENOX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

