LENOX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba bi kaç ay önce bi vds almıştım içinde bot kurulu öylece duruyor arada girip bir sorun varmı diye bakıyordum ne hikmetse 3 seferdir deniyorum 3ündede sunucu kapalı sitelerindeki numarayı arıyorum açmıyorlar kendilerine ulaşamıyorum yetkili bir arkadaş varsa rica etsem iletişime geçebilrmi benimle
Sitelerine erişim yok galiba