• 26-12-2020, 02:14:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba dostlar

    Dün hoş sohbetimiz olan karşı komşumun bilgisayarına format atıp windows 10 kurdum ve ayar için modemi açtığımda internet hız değerinin maksimum 68 mbit olduğunu gördüm. Kendisi sınırsız 50 mbit kullanıyormuş. Benim dairenin hat değeri maksimum 17 mbit. Bunun üzerine internet kullanan dairelerin hepsine tek tek sordum. En az alanınki 59 mbit. 10 daireli apartmanda bir tek benim evde hız konusunda problem var.

    Telefon hattının hız değerini yükseltmek için ne tür bir girişimde bulunmalıyım? Bilen dostlardan yardım rica ediyorum.
  • 26-12-2020, 02:22:46
    #2
    Modem arayüzünden bakın kaç alabildiğinize
  • 26-12-2020, 02:28:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Victionx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modem arayüzünden bakın kaç alabildiğinize
  • 26-12-2020, 02:29:13
    #4
    Bina içinde ki telefon hattı kutusundan oluyor bunlar.
    Herkes 50 aliyor sen 17 alıyorsan bence ondan kaynaklı


    Bende de öyleydi o kutuya bir şey yaptılar 50mbit kullanıyorum şuan. 100 destekliyor vdsl.
  • 04-01-2021, 22:06:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Türk Telekom ile süren uzun konuşmalar sonrasında bugün DSL ışığım söndü ve 10 dk sonra geldi. Sonuç şöyle