Bina içinde ki telefon hattı kutusundan oluyor bunlar.
Herkes 50 aliyor sen 17 alıyorsan bence ondan kaynaklı


Bende de öyleydi o kutuya bir şey yaptılar 50mbit kullanıyorum şuan. 100 destekliyor vdsl.