• 24-12-2020, 00:25:50
    #1
    wifili bir modem alsam, lan portuna interner taksam access point görevi görür mü?
    teşekkürler
  • 24-12-2020, 00:28:57
    #2
    Evet. Bridge yani köprü modunda kullanırsın.
  • 24-12-2020, 00:29:08
    #3
    evet. ben öyle yapıyorum. asıl modem odada. salonda da bir tane var. iki modem birbirine ethernet ile bağlı
  • 24-12-2020, 00:28:28
    #4
    yunusemrekut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet. Bridge yani köprü modunda kullanırsın.
    Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet. ben öyle yapıyorum. asıl modem odada. salonda da bir tane var. iki modem birbirine ethernet ile bağlı
    arayüzden herhangi bir ayarlama yapmaya gerek yok değil mi?
    direk kabloyu takınca çalışır mı?
  • 24-12-2020, 00:29:16
    #5
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arayüzden herhangi bir ayarlama yapmaya gerek yok değil mi?
    direk kabloyu takınca çalışır mı?
    Hayır, ayar yapman gerekiyor.
  • 24-12-2020, 00:30:18
    #6
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arayüzden herhangi bir ayarlama yapmaya gerek yok değil mi?
    direk kabloyu takınca çalışır mı?
    yapman gerekiyor diye biliyorum hocam. ana modeme bağlıyken yeni modemin yanına gidip ethernet ile bağlanıp kurulumunu yapman gerekiyor diye biliyorum ​​​​
  • 24-12-2020, 00:32:03
    #7
    yunusemrekut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır, ayar yapman gerekiyor.
    Ana modem vdls(İnternet de vdsl)
    alacağım modem adsl, bir sıkıntı yapar mı?
    teşekkürler 🙃
  • 24-12-2020, 00:33:27
    #8
    Konu başlığını görünce yok artık
    Daha neler dedim
    İçeriye girdim oluyormuş bende gidip cat 6 21 metre alacaktım allah razı olsun diyim ✅
  • 24-12-2020, 00:32:51
    #9
    https://bilgedefteri.net/tplink-td-w...-ayarlama.html

    Bu benim kullandığım modem için bir örnek.