yunusemrekut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet. Bridge yani köprü modunda kullanırsın.
Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet. ben öyle yapıyorum. asıl modem odada. salonda da bir tane var. iki modem birbirine ethernet ile bağlı
arayüzden herhangi bir ayarlama yapmaya gerek yok değil mi?
direk kabloyu takınca çalışır mı?