• 23-12-2020, 17:58:50
    #1
    Hocalar kusura bakmayın böyle birşey için rahatsız ediyorum bizim ufakliklar termostat resetlemis şuanda kombiye bağlamaya çalışıyorum hata veriyor ve tanımlı alıcı yok diyor bununla ilgili ne yapmam gerekiyor 5 aylık ufaklık var malum havalar buz gibi.

    Not: servisi aradım malesef telefonlara bakılmadi.
  • 23-12-2020, 18:03:34
    #2
    Hocam ayar yaptığınız cihaz ve kombiye bağlı cihazda , reset tuşları eğer varsa wifi bağlantısı için eşleşme tuşu yoksada iki cihazı birbirine bağlayan zincir şeklinde bir tuş yada kısım olmalı , bunlara ek olarak cihazın markasını ve + kurulum şeklinde aratırsanız faydalanabileceğiniz içerikleri bulabilirsiniz