Hocalar kusura bakmayın böyle birşey için rahatsız ediyorum bizim ufakliklar termostat resetlemis şuanda kombiye bağlamaya çalışıyorum hata veriyor ve tanımlı alıcı yok diyor bununla ilgili ne yapmam gerekiyor 5 aylık ufaklık var malum havalar buz gibi.

Not: servisi aradım malesef telefonlara bakılmadi.