• 21-12-2020, 21:37:49
    #1
    Merhaba, daha önce bir kez Gold üyelik kullandım ve hiçbir verim alamadım. Silverda bile daha çok verim almıştım. Ticaret konularınızı 12 saatte 1 uplama hakkınız var fakat inanın bu olmuyor. Silver üyelikte günde 1 kez uplayabiliyorsunuz fakat Gold üyelikte öyle değil. Şöyle açıklayayım;

    R10'un en aktif olduğu saatlere denk getirebilmek için sabah çok erken uyanmak gerekiyor. Çoğu zaman konu up hakkını unutuyoruz bile. Yoğun çalışanlar için günün orta vakitlerinde yani öğleden sonra konu upladığınız zaman 12 saat sonrası gece 3-4'lere denk geliyor yine verimsiz oluyor. Otomatik up özelliği de yok, bunun için bot yapanlar var ve hakka girdiklerini de düşünüyorum fakat orası ayrı konu.

    Yani işin özeti aslında 12 saat yerine 8 saate vs. düşürülemez mi bu konu hakkında düzenlemeler yapılamaz mı? Sizin fikirleriniz ne yönde?

    @Coşkun Çetin;
  • 21-12-2020, 21:41:32
    #2
    Platin üyeler günde bir konuyu 8 defa yukarı taşıma hakkına sahipken (Aylık: 180 TL), gold üyeler bir konuyu iki defa yukarı taşıyabiliyor (Aylık: 100 TL). Aradaki fark uçurum.
  • 21-12-2020, 21:41:50
    #3
    Normal üyeler açmı kalsın. Tabiki Kimse aç kalmaz ama bu cevap bence yeterli. normal üyelerede 4 günde bir degilde 2 günde bir olacaksa ozman savurum teklıfınızı.
  • 21-12-2020, 21:45:07
    #4
    Fiyat / performans olarak aşırı kötü gold, ama coşkun bey bir düzenleme yapılmayacak dedi.
  • 21-12-2020, 21:49:55
    #5
    Konu Up süresi değişmeyecekmiş bu sebeple ben de Platine geçtim