Merhaba, daha önce bir kez Gold üyelik kullandım ve hiçbir verim alamadım. Silverda bile daha çok verim almıştım. Ticaret konularınızı 12 saatte 1 uplama hakkınız var fakat inanın bu olmuyor. Silver üyelikte günde 1 kez uplayabiliyorsunuz fakat Gold üyelikte öyle değil. Şöyle açıklayayım;

R10'un en aktif olduğu saatlere denk getirebilmek için sabah çok erken uyanmak gerekiyor. Çoğu zaman konu up hakkını unutuyoruz bile. Yoğun çalışanlar için günün orta vakitlerinde yani öğleden sonra konu upladığınız zaman 12 saat sonrası gece 3-4'lere denk geliyor yine verimsiz oluyor. Otomatik up özelliği de yok, bunun için bot yapanlar var ve hakka girdiklerini de düşünüyorum fakat orası ayrı konu.

Yani işin özeti aslında 12 saat yerine 8 saate vs. düşürülemez mi bu konu hakkında düzenlemeler yapılamaz mı? Sizin fikirleriniz ne yönde?

@Coşkun Çetin;