Merhaba suprebox ve ya redbox kullanan var mı?
Kullanan arkadaşlara sorum;
Hangi paketi kullanıyorsunuz?
herhangi bir sıkıntı yaşıyor musunuz?
Önerir misiniz?
Superbox ve ya RedBox kullanan var mı?
9
●130
- 19-12-2020, 18:20:39Her ikisini de tavsiye etmem.
Superbox akşamları hız limitlemesi yapıyor. 2.5mbit bağlantı zor veriyor.
Redboxda çok fazla drop oluyor. Yani kesiliyor 10 saniye sonra geri geliyor. Akşamları hız zaten berbat 2-5mbit arası.
Telekom evimde mobil wifi diye birşey de var. Şimdilik bağlantı hızı iyi ama oyunlarda bazen gereksiz ping yukseliyor ve düşmek bilmiyor. - 19-12-2020, 18:20:39online oyun oynayacaksanız kesinlikle vazgeçin. sadece internette takılma iş gibi kullanacaksanız alabilirsinizMedyaPNK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2020, 18:26:11Superbox yaklaşık 1.5 senedir kullanıyorum mecburi kullandığım için yarı memnuniyet var oyunlarda Ping diğer oyunculara göre 25-30 fark var bide akşamları net düşüyor başka çare yoksa alınabilir
- 19-12-2020, 18:29:47160 TL 10 Megabit 150 GB sınırlı olan paketi kullanıyorum.
Üst düzey bir beklentim yok FIFA 21 oynuyorum online 60-70 ping ile oynatıyor. Kodlama, bir şey izlemede sıkıntı olmuyor zaten.