Konu
Superbox ve ya RedBox kullanan var mı?
19-12-2020, 18:29:47
#9
emretanerc
160 TL 10 Megabit 150 GB sınırlı olan paketi kullanıyorum.
Üst düzey bir beklentim yok FIFA 21 oynuyorum online 60-70 ping ile oynatıyor. Kodlama, bir şey izlemede sıkıntı olmuyor zaten.