• 19-12-2020, 16:25:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Forumda çok güzel, faydalı konular var fakat malesef bir o kadar da faydasız gereksiz hatta yanıltıcı konularda var.
    Yorum yapmak zorunda değiliz evet ama bazı konular yanıltıcı oluyor gerçekten ya da konuyu baltalamak yerine DİSLİKE butonu olsa daha iyi olmaz mı ?

    Şahsi fikrim ve önerimdir. Kimse yanlış anlamasın lütfen..
  • 19-12-2020, 16:26:34
    #2
    Katılıyorum
  • 19-12-2020, 16:26:46
    #3
    Facebook neden dislike butonu koymuyorsa burada da o yüzden yok
  • 19-12-2020, 16:27:11
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Olabilir ama değerlendirme de kullanılabilir dislike yerine
  • 19-12-2020, 16:29:28
    #5
    İnsanlar atılan like için bile tartışıyor disslike gelse forumda gerginlik eksik olmaz
  • 19-12-2020, 16:29:52
    #6
    Bana eksi verme, bana neden eksi verme gereği duyduğunu söyle.
  • 19-12-2020, 16:30:07
    #7
    kesinlikle
  • 19-12-2020, 16:30:29
    #8
    Dislike gelse hemen Dislike satışına başlayan olur
  • 19-12-2020, 16:30:58
    #9
    Bu konuya dislike veriyorum