Forumda çok güzel, faydalı konular var fakat malesef bir o kadar da faydasız gereksiz hatta yanıltıcı konularda var.
Yorum yapmak zorunda değiliz evet ama bazı konular yanıltıcı oluyor gerçekten ya da konuyu baltalamak yerine DİSLİKE butonu olsa daha iyi olmaz mı ?

Şahsi fikrim ve önerimdir. Kimse yanlış anlamasın lütfen..