• 16-12-2020, 16:29:06
    #1
    Kurumsal PLUS
    Merhabalar
    Fizik tedavi öneriyormusunuz?
  • 16-12-2020, 16:30:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yakı satılıyor onu deneyebilirsiniz kara sakız yakısı bakın netten
  • 16-12-2020, 16:31:59
    #3
    Gördüm hiç bi fayda etmedi hocam aklına gelecek herşeyi ama herşeyi denedim 1 aydır hiç biri işe yaramıyor tek çare ameliyat. Geçici ağrı çözümleri var kollarımda güçsüzlük sol el parmaklarında uyuşukluk var bu lanet şey geçmiyor. Herşeyi denedim gece ağrılar uykudan kaldırıyor. Ameliyat olmayı düşünüyorum artık 1.5 ay önceki hayatımı özledim yatakta rahat uyumayı özledim
  • 16-12-2020, 16:32:06
    #4
    Yaki maki bosverin fizik tedaviye mutlaka gidin butceniz var ise manuel tedavi
  • 16-12-2020, 16:35:04
    #5
    hocam fizik tedavi kesinlikle öneririm çünkü fizik tedavi uygulanmaz ise ameliyata kadar gider ama bunu toktor önermesi lazım uyuya kalan birisiysen mesela otururken felan ağrı yapabilir birde elde uyuşma yapabilir elinizi sürekli klavye kullanmaktan da uyuşabilir ama benim tavsiyem doktor ne derse onu yapın sadece ameliyat derse birden fazla doktora gidin
  • 16-12-2020, 16:35:09
    #6
    Yani fizik tedavi işe yaramıyorsa zaten ameliyat en son seçenek olmalı. Bence fizik tedavi deneyin.
  • 16-12-2020, 17:25:32
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ortopedik yastik ve boyun kaslarini gelistir. Ne derece oldugunu bilmiyorum ama bende cok cektim. Fitik idi sonra duzeldi. Kireclenme cok fazla bende. Spor yap. Ruzgar stres den uzak dur ama mutlaka boyun kaslarini gelistir.
  • 16-12-2020, 17:56:26
    #8
    Bende 2-3 aydır iyileşti diyordum 2 gündür soğuktan ötürü yeniden ağrılar başladı. Soğuğa dikkat etmek gerekiyor.
  • 27-05-2021, 13:28:34
    #9
    geceyarisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortopedik yastik ve boyun kaslarini gelistir. Ne derece oldugunu bilmiyorum ama bende cok cektim. Fitik idi sonra duzeldi. Kireclenme cok fazla bende. Spor yap. Ruzgar stres den uzak dur ama mutlaka boyun kaslarini gelistir.
    boyun kaslarını geliştirmek için öneriniz var mı hocam