Özel mesaj kontenjani
17
●315
- 15-12-2020, 23:20:26Sanki özel mesaj çok mu veritabanı harcıyor ki. Neden bu kadar sınırlı anlamış değilim.
- 15-12-2020, 23:29:18Üyeliği durdurulduÜcretsiz üyelikler de veritabanını dolduruyor hocam. Bu da yöneticiye masraf oluyor. Bence kapatılsın sadece para ödeyenler kullansın. Her gün tonla parlak gifli reklamlara maruz kalmayız hem.metehandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2020, 23:31:58Coşkun bey ara ara sürekli bunu yapıyor zaten
5 tane mesaj var %90 dolu benim şuanda bu işin sonu özel mesaj atmak için Silver-Gold vs satın alına dönecek galiba
5 tane mesaj var %90 dolu benim şuanda bu işin sonu özel mesaj atmak için Silver-Gold vs satın alına dönecek galiba