• 15-12-2020, 23:20:26
    #10
    Sanki özel mesaj çok mu veritabanı harcıyor ki. Neden bu kadar sınırlı anlamış değilim.
  • 15-12-2020, 23:20:38
    #11
    Üyelik alalım diye yapılıyor sanırım. Facebook ve instagramın erişim düşürüp sizi paralı reklama yönlendirmesi gibi bir şey.
  • 15-12-2020, 23:23:12
    #12
    Kötü oldu bence bu olay ya
  • 15-12-2020, 23:25:01
    #13
    Siliyom siliyom hala doluyo
  • 15-12-2020, 23:25:28
    #14
    Bende -3 e nasıl düştüm diye düşünmüştüm
  • 15-12-2020, 23:28:25
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok kötü oldu kime ne mesaj yollamışım belli değil artık silip silip duruyoruz. sınırsız mesaj kutusu olaması lazım bence
  • 15-12-2020, 23:29:18
    #16
    Üyeliği durduruldu
    metehandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoş olmayan bir durum fakat özel mesajlar veri tabanını hayli dolduruyor ve her gönderdiğiniz mesaj forum yöneticisine masraf açıyor bu sebeple boynumuz kıldan ince maalesef..
    Ücretsiz üyelikler de veritabanını dolduruyor hocam. Bu da yöneticiye masraf oluyor. Bence kapatılsın sadece para ödeyenler kullansın. Her gün tonla parlak gifli reklamlara maruz kalmayız hem.
  • 15-12-2020, 23:31:58
    #17
    Coşkun bey ara ara sürekli bunu yapıyor zaten 5 tane mesaj var %90 dolu benim şuanda bu işin sonu özel mesaj atmak için Silver-Gold vs satın alına dönecek galiba
  • 15-12-2020, 23:32:03
    #18
    Benm ozel mesaj kutusuda kirmizi yanip sönüyor içinde mesajda yok