Hoş olmayan bir durum fakat özel mesajlar veri tabanını hayli dolduruyor ve her gönderdiğiniz mesaj forum yöneticisine masraf açıyor bu sebeple boynumuz kıldan ince maalesef..
Ücretsiz üyelikler de veritabanını dolduruyor hocam. Bu da yöneticiye masraf oluyor. Bence kapatılsın sadece para ödeyenler kullansın. Her gün tonla parlak gifli reklamlara maruz kalmayız hem.