• 15-12-2020, 01:03:27
    #1
    • Chipville
    Chipville bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-12-2020, 01:05:34
    #2
    kvp
    helpful
    Hocam galiba font'dan bahsediyorsunuz bkz:
    https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...rde-aktif.html
  • 15-12-2020, 01:04:37
    #3
    Aha ben 🤣🤣🤣
  • 15-12-2020, 01:04:44
    #4
    infinity scroll'da en sonra inmek çok zor olduğundan başa almışlar hızlı cevabı
  • 15-12-2020, 01:05:03
    #5
    Yeni güncelleme sanırım,bende de var.
    Çok iyi olmuş,en aşağıdaki yoruma kadar inip sonra yazabiliyorduk (: @Coskun; Bey tavsiyeleri dikkate almış,teşekkürler.
  • 15-12-2020, 01:04:59
    #6
    Her şeyi değiştirdiniz r10'da bir şey demedik ama minik cevap kutumuza ve özellikle alıştığımız yerine dokunursanız işler karışır bilginize.
  • 15-12-2020, 01:05:44
    #7
    Yok abi cevap veri yukarıya gelmiş eskiden böyle değildi
  • 15-12-2020, 01:36:52
    #8
    Başta garipsedim fakat güzel düşünülmüş aslında...
  • 15-12-2020, 01:40:35
    #9
    Bana soracaksan da güzel olmuş mobilde bir gözüm alışamadı yeni özelliği denemek için tema ayarlarına bakıyordum.

    Ama yenilikler her zaman gerekli

    @Coskun; hocam ve ekibi elinize sağlık