
Bu nasıl oldu tek bende mi böyle ?
9
●234
- 15-12-2020, 01:05:34Hocam galiba font'dan bahsediyorsunuz bkz:
https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...rde-aktif.html - 15-12-2020, 01:05:03Yeni güncelleme sanırım,bende de var.
Çok iyi olmuş,en aşağıdaki yoruma kadar inip sonra yazabiliyorduk (: @Coskun; Bey tavsiyeleri dikkate almış,teşekkürler.
