Konu
Bu nasıl oldu tek bende mi böyle ?
15-12-2020, 01:05:03
#5
karagecili
Yeni güncelleme sanırım,bende de var.
Çok iyi olmuş,en aşağıdaki yoruma kadar inip sonra yazabiliyorduk (:
@
Coskun
; Bey tavsiyeleri dikkate almış,teşekkürler.