Merhaba iyi günler.
Dolum parfümcüler var bunlar gibi arkadaşım yer açmak istiyor.
1-2 sorumuz var sizlere soralım dedik.
1 : Parfümleri kendimiz mi yapacağız ? Yoksa toptan satan yerler mi var ? Sanırım esans felan alıp kendileri yapıyor.
2 : Sağlık konusunda bir yerden onay almamız lazım mı ? Alınacaksa nasıl alıcaz ?
3 : Bildiğiniz şişe,kutu toptan satan yer var mı ?
Şimdiden çok teşekkürler.
Parfüm Satmak Hakkında ( R10+ )
7
●148
- 14-12-2020, 18:00:20
- 14-12-2020, 18:03:01parekende satış yapılabilir veya kendi parfüm markanızı oluşturup ürün üretebilirsiniz. 2. dediğim olursa sağlık bakanlığından onay vs alınması lazım diye biliyorum.
- 14-12-2020, 18:03:42Üyeliği durdurulduAmbalaj ve şişelerde sadece özel olacak marka ismi yazıcak.BeratYildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2020, 18:05:07Ozaman herhangi bir parfüm üreticisi ile anlaşmaya varabilirsiniz bize bu parfümleri bu marka üzerinde üretin vs. şeklinde. Ekten onay almanızda fayda sağlık bakanlığındna veya bu işlerle ilgilenen mevkilerden var.AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2020, 21:37:37Etiketleme için teşekkürler hocamAlanko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle