Merhaba iyi günler.

Dolum parfümcüler var bunlar gibi arkadaşım yer açmak istiyor.
1-2 sorumuz var sizlere soralım dedik.

1 : Parfümleri kendimiz mi yapacağız ? Yoksa toptan satan yerler mi var ? Sanırım esans felan alıp kendileri yapıyor.
2 : Sağlık konusunda bir yerden onay almamız lazım mı ? Alınacaksa nasıl alıcaz ?
3 : Bildiğiniz şişe,kutu toptan satan yer var mı ?

Şimdiden çok teşekkürler.