• 11-12-2020, 20:55:47
    #1
    telefonu sıfırla dedim yılladır kullandığım apple kimliğime yok diyor. siteden şifremi unuttum deyip kimliğimi yazıyorum böyle bir kimlik yok diyor. ad soya kimlik uzeri arama yapıyorum yok diyor. nasıl bir çözum bulabilirim? daha önce yaşayan oldu mu bu durumu ?
  • 11-12-2020, 20:57:31
    #2
    Faturası duruyorsa sizin adınıza yetkili servise gidip açtırabilirsiniz
  • 11-12-2020, 20:57:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Telefon vs ile dene hocam bulamazsan cihazından icloud kaldırabilirim ama maliyet nedeniyle hatırlaman daha avnatajlı olacaktır.

    Faturası yoksa tabi ki. Var ise servis daha avantajlı olur
  • 11-12-2020, 23:11:16
    #4
    iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faturası duruyorsa sizin adınıza yetkili servise gidip açtırabilirsiniz
    incimsi01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon vs ile dene hocam bulamazsan cihazından icloud kaldırabilirim ama maliyet nedeniyle hatırlaman daha avnatajlı olacaktır.

    Faturası yoksa tabi ki. Var ise servis daha avantajlı olur

    teşekkur ederim halledildi