telefonu sıfırla dedim yılladır kullandığım apple kimliğime yok diyor. siteden şifremi unuttum deyip kimliğimi yazıyorum böyle bir kimlik yok diyor. ad soya kimlik uzeri arama yapıyorum yok diyor. nasıl bir çözum bulabilirim? daha önce yaşayan oldu mu bu durumu ?