• 10-12-2020, 13:14:53
    #1
    bunun bi yaptırımı var mı adam baya sövdü bana ses kaydı falan yasak diye almadım.
  • 10-12-2020, 13:16:27
    #2
    Ben de küfür ve tacize uğrayıp dava ettim. Ses kayıtlarını onlar buluyor. 1 yıl oldu bu hafta dava açılacak. İfadesi falan alınmış . Siciline de işleyecek. Bırakmayın peşini ki akıllansınlar.
  • 10-12-2020, 13:18:45
    #3
    Fraumxxk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de küfür ve tacize uğrayıp dava ettim. Ses kayıtlarını onlar buluyor. 1 yıl oldu bu hafta dava açılacak. İfadesi falan alınmış . Siciline de işleyecek. Bırakmayın peşini ki akıllansınlar.
    özelden mi aradılar hocam sizi de
  • 10-12-2020, 13:22:40
    #4
    Direk gidin savcılığa verin .Avukatınız varsa o ilgilensin.Yaptırımı tabiki var.Yanına bırakmayın.Para cezası alır genelde.
  • 10-12-2020, 13:23:41
    #5
    abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk gidin savcılığa verin .Avukatınız varsa o ilgilensin.Yaptırımı tabiki var.Yanına bırakmayın.Para cezası alır genelde.
    siciline işler mi
  • 10-12-2020, 13:25:22
    #6
    mhazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siciline işler mi
    Önceden bir suçu varsa işler diye biliyorum ama tam emin değilim.
  • 10-12-2020, 13:26:15
    #7
    mhazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özelden mi aradılar hocam sizi de
    Aynen hocam
  • 10-12-2020, 14:01:55
    #8
    Geçmiş olsun hocam 😂😂
  • 10-12-2020, 15:54:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Savcılığa bir dilekçe vermenizde yarar var. Gizli numaradan da arıyor olsa savcılık talimatıyla operatörden kayıtları çıkartırlar sonuçta.