Ben de küfür ve tacize uğrayıp dava ettim. Ses kayıtlarını onlar buluyor. 1 yıl oldu bu hafta dava açılacak. İfadesi falan alınmış . Siciline de işleyecek. Bırakmayın peşini ki akıllansınlar.