arkadaşlar iphone 12 arıyorum bu ilanı gördüm 13.499₺'den iphone 12 pro Max 256GB modelini almak istedim aradım bilgi aldım cihazların yurt dışı olduğunu söyledi herhangi bir problem olmayacağını söyledi garanti yok dedi garantisi yurtdışında geçerli olduğunu söyledi
bu cihaz alınır mı şimdi ? fikirleriniz nelerdir
https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...78712220/detay
bu cihaz alınır mı
10
●151
- 08-12-2020, 11:42:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 08-12-2020, 11:52:44O kadar ücreti vererek acaba cihazın başına bir şey gelir mi düşüncesiyle cihazı kullanmaktansa, bir kaç bin tl daha vererek garantili bir şekilde almak bana göre daha iyi. Ayrıca bazen turkcell, media markt gibi kuruluşlar kampanya yapabiliyor. O kampanyaları da takip edebilirsiniz.
- 08-12-2020, 11:53:35arada 5000₺ fark var bir kaç bin olsa alırız daBacklinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2020, 11:57:06Üyeliği durduruldu13499+ 2000 kayıt ucreti
15499
https://www.arcelik.com.tr/cep-telef...E&gclsrc=aw.ds
Adana çakmak plazaya gel uygun buluruz
- 08-12-2020, 13:02:01iPhonelarda imei atımı mümkün değil.BurdaOyna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
