• 08-12-2020, 11:42:22
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar iphone 12 arıyorum bu ilanı gördüm 13.499₺'den iphone 12 pro Max 256GB modelini almak istedim aradım bilgi aldım cihazların yurt dışı olduğunu söyledi herhangi bir problem olmayacağını söyledi garanti yok dedi garantisi yurtdışında geçerli olduğunu söyledi

    bu cihaz alınır mı şimdi ? fikirleriniz nelerdir






    https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...78712220/detay
  • 08-12-2020, 11:48:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ordan bende iphone almıştım yurtdışı, sorunsuz 3 yıl kullandım. Kayıt yaptırmanız lazım alınca
  • 08-12-2020, 11:51:07
    #3
    Kayıt ücretini de ekleyince, garantiden feragat ettiğinize değecek bir fiyat farkı kalmıyor. Çıkış fiyatı 1200$ siz hesap edin.
  • 08-12-2020, 11:52:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kayıt ettirmek gerekir 2000 TL bence değmez
  • 08-12-2020, 11:52:44
    #5
    Google 1. Sayfa Garantili
    O kadar ücreti vererek acaba cihazın başına bir şey gelir mi düşüncesiyle cihazı kullanmaktansa, bir kaç bin tl daha vererek garantili bir şekilde almak bana göre daha iyi. Ayrıca bazen turkcell, media markt gibi kuruluşlar kampanya yapabiliyor. O kampanyaları da takip edebilirsiniz.
  • 08-12-2020, 11:53:35
    #6
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar ücreti vererek acaba cihazın başına bir şey gelir mi düşüncesiyle cihazı kullanmaktansa, bir kaç bin tl daha vererek garantili bir şekilde almak bana göre daha iyi. Ayrıca bazen turkcell, media markt gibi kuruluşlar kampanya yapabiliyor. O kampanyaları da takip edebilirsiniz.
    arada 5000₺ fark var bir kaç bin olsa alırız da
  • 08-12-2020, 11:57:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    13499+ 2000 kayıt ucreti
    15499

    https://www.arcelik.com.tr/cep-telef...E&gclsrc=aw.ds

    Adana çakmak plazaya gel uygun buluruz
  • 08-12-2020, 12:03:02
    #8
    ben geçen yıl arkadaşla mi marka aldım telefoncunun birine ayar yaptırdım şuana kadar sıkıntı olmadı malesef ülkemizde yurtdışı telefonların kaydı çok para.
  • 08-12-2020, 13:02:01
    #9
    BurdaOyna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben geçen yıl arkadaşla mi marka aldım telefoncunun birine ayar yaptırdım şuana kadar sıkıntı olmadı malesef ülkemizde yurtdışı telefonların kaydı çok para.
    iPhonelarda imei atımı mümkün değil.