BurdaOyna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben geçen yıl arkadaşla mi marka aldım telefoncunun birine ayar yaptırdım şuana kadar sıkıntı olmadı malesef ülkemizde yurtdışı telefonların kaydı çok para.
iPhonelarda imei atımı mümkün değil.