Maalesef büyük d*landırıcılık olaylarında pek sonuç alınmasa da bu tarz olaylarda sonuç alma ihtimaliniz yüksek.
Dolandırıldım, ne yapmalıyım?
14
●383
- 07-12-2020, 19:51:30İlk önce kendisine farklı bir telefon numarasından SMS atın. Hukuki terimler geçen bir mesaj olsun ve yarına kadar tarafınıza paranızın tamamının iadesi gerçekleşmez ise savcılığa gideceğinizi dile getirin. Zaten %90 size geri dönüş yapıp iade yapacaktır (parayı yarın veya başka bir gün atacağım ama savcılığa suç duyurusunda bulunmayan falan derse kesinlikle kabul etmeyin. Parayı nasıl hızlı almasını bilmiyorsa iade etmesini de becerir elbette.) Eğer yine bir cevap gelmez ise direkt savcılığa gidip suç duyurusunda bulunup. Hemen kendisini karakoldan ifade vermek için çağırırlar, o zaman iade yapar
Maalesef büyük d*landırıcılık olaylarında pek sonuç alınmasa da bu tarz olaylarda sonuç alma ihtimaliniz yüksek.
- 07-12-2020, 19:51:32Sonuç alabilirsem paylaşırım hocam.EmreHanJ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2020, 19:51:32zamanında çok farklı bir konu ancak bende dolandırılmıştım. Yabancı uyruklu olduğum içindir belki ama neyse, Polise gittim. Dolandırıldığımı kişinin ibanı ismi soyismi ancak konuşmanın İnsta üzerinden olduğunu söyledim. Polis abi bana yardımcı olacağını ancak konuşmanın Whatsapp üzerinde olsaydı daha sağlıklı bir şekilde işlem başlata biliriz dedi. Ancak yinede yardımcı olmaya çalıştılar. İş daha uzun sürücekti. Ondan dolayı vazgeçtim. Haram zıkkım ettim i... Yapacak bir şey her zaman var. Ancak sabırlı olmanız gerekiyor
- 07-12-2020, 20:03:19En kısa sürede gerçekleştireceğim, teşekkürler.emreyavsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2020, 20:20:15Bu forumda d@landırılma diye tanımlanan olayların %99'u hukuken d@landırıcılığa girmiyor. İki satır okusak keşke.
Ha bu hakkınızı aramanıza engel olmasın.
Elinizdeki belgelerle ilamsız icra takibi başlatın daha hukuki bir iş yapmış olursunuz.
Tabi 300 TL için 3000 TL masraf yapmak var işin ucunda.
Haram zıkkım olsun de geç. - 07-12-2020, 20:22:55Şahısın profil linkini bırakıyorum.
https://www.r10.net/members/117177-z4r0gs.html
2 hafta önce kadar foruma giriş yapmış.